FAQ

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Istnieją trzy możliwości dokonywania zamówień:

1. Telefonicznie, pod numerem 509 085 085, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 - 16.00,
2. Mailowo pisząc na adres info@mobilnadieta.pl
3. Za pomocą formularza na stronie http://www.mobilnadieta.pl

Pozostawiając nam wiadomość tekstową za pomocą e-maila lub arkusza na naszej stronie nasz konsultant skontaktuje się z Tobą jak najszybciej celem ustalenia szczegółów zamówienia.

Pamiętaj, że zawsze możesz otrzymać drogą mailową przykładowe menu na bieżący lub kolejny tydzień.

W jaki sposób mogę zapłacić za Mobilną Dietę?

Płatności można dokonać na trzy sposoby:
1. Przelewem tradycyjnym na nasze konto w banki ING: 47 1050 1461 1000 0091 0480 0678

Abyśmy mogli właściwie zaksięgować Twoją wpłatę prosimy o podanie w tytule wpłaty:
kaloryczności diety, okresu abonamentu z datą rozpoczęcia i zakończenia.

2. U kuriera. Dotyczy to TYLKO osób przedłużających zamówienie Mobilnej Diety. Pierwsze zamówienie należy zawsze opłacić przelewem lub przekazem.

W tym przypadku należy nas wcześniej poinformować o takim zamiarze żeby kurier mógł wydać dowód wpłaty.

3. Osobiście w siedzibie Mobilnej Diety przy ul. Staszica 12/3.

4. W Urzędzie Pocztowym.

Wybierając tą opcję prosimy o przesłanie skanu dowodu wpłaty ponieważ przekazy pocztowe mają długi okres realizacji.

Warunkiem otrzymania pierwszego zamówienia jest opłacenie abonamentu z góry.

Kiedy mogę się spodziewać pierwszej dostawy?

Zamawiając Mobilną Dietę w dniu dzisiejszym do godziny 16.00 swoje zamówienie możesz otrzymać już jutro wieczorem, do spożycia w kolejnym dniu.

Pamiętaj, że posiłki należny zawsze przechowywać w lodówce.

Czy mogę wybrać godzinę dostawy Mobilnej Diety?

Dostawy Mobilnej diety odbywają się w dwóch turach: porannej między 6.00 a 9.00 oraz wieczornej między 18.00 a 22.00.

Kurier dostarcza zamówienia w wyznaczonych godzinach i w zależności od ilości zamówień czas dostawy może ulec nieznacznej modyfikacji.
Przyjmujemy wszelkie sugestie odnośnie preferowanych godzin dostawy w określonych ramach czasowych. Możliwość ich realizacji będzie jednak zależna od warunków drogowych, pogodowych oraz ilości dostaw.

Czy dostarczacie Mobilną Dietę poza Lublin?

Tak, Mobilna Dieta jest dostarczana również poza terenem darmowej dostawy w Lublinie. Zwykle w takiej sytuacji doliczamy dodatkową opłatę w wysokości 1 zł za kilometr poza granice Lublina. Jednak każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie. Zachęcamy do zamawiania kilku zestawów do jednej miejscowości, to pozwala zmniejszyć koszty dostawy.

Jaka kaloryczność będzie dla mnie najlepsza?

Kaloryczność diety zależy od kilku czynników, jest to m.in. cel stosowania diety, rodzaj wykonywanej pracy, dodatkowa aktywność fizyczna. Nasz konsultant chętnie odpowie na Twoje pytania i pomoże dobrać odpowiednią dietę dla Ciebie. Po złożeniu zamówienia możesz również otrzymać listę porad zwiększających efektywność Mobilnej Diety.

Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi odnośnie wyboru kaloryczności zestawów Mobilnej Diety:

1200 kcal - polecana dla:
- kobiet pragnących zrzucić kilka kilogramów pracujących głównie siedząc lub stojąc;

1500 kcal - polecamy:
- kobietom, które mają pracę siedzącą i zależy im na smacznym i zbilansowanym jedzeniu;
- kobietom chcącym schudnąć i mającym pracę fizyczną,
- mężczyznom, którzy chcą schudnąć i mają pracę siedzącą;

1800 kcal - przeznaczona dla:
- kobiet w ciąży lub karmiących, pragnących zadbać o swoją linię,
- kobiet intensywnie ćwiczących amatorsko,
- mężczyzn poszukujących smacznego i zdrowego jedzenia,
- mężczyzn pragnących schudnąć, którzy mają pracę wymagającą wysiłku.

Jaką ofertę wybrać - 3 czy 5 posiłkową?

Mobilna Dieta to głównie zestawy 5-o posiłkowe. Celem ich stosowania jest całkowite odciążenie od robienia zakupów i gotowania. Dodatkowo wszystkie posiłki są smaczne i różnorodne co jest problematyczne gdy gotuje się samemu.

Zamawiając Mobilną Dietę w wersji 5-o posiłkowej zapewniasz sobie smak, komfort i czas wolny na inne ważne sprawy. Jest to wybór, który również najlepiej spisuje się jeżeli chcesz schudnąć ponieważ wyklucza jedzenie innych posiłków, które mogą zaburzyć proces chudnięcia.

Zestawy 3 posiłkowe w ofercie “Dla Firm” są skierowane dla osób intensywnie pracujących ale raczej nie odchudzających się. Zapewniają smaczne posiłki w godzinach pracy. W tej opcji 1 śniadanie i kolację należy przygotować samemu. Na życzenie, przy zamówieniu na minimum tydzień, przesyłamy przykładowy zestaw 1 śniadań i kolacji do samodzielnego przygotowania.
Plusem tej oferty jest również niższa cena. Może to być rozwiązaniem obniżającym jednorazowe koszty abonamentu za dostawy Mobilnej Diety.

Nasz konsultant chętnie pomoże dobrać dla Ciebie odpowiednią ofertę.

Czy mogę wybierać posiłki z menu?

Oczywiście istnieje możliwość wyboru posiłków w ramach pięciu rodzajów menu:
- jem wszystko- zawierające mięso, rybę, nabiał, gluten, warzywa i owoce;
- wegetariańska z rybą- z wykluczeniem mięsa;
- wegetariańska- z wykluczeniem mięsa i ryby;

- bezglutenowa i beznabiałowa - w każdej z wymienionych wersji.

Dbając o jakość naszych posiłków oraz zadowolenie klienta nie oferujemy wymiany posiłków w ramach menu. Sprawy schorzeń są rozpatrywane indywidualnie.

Jak długo należy stosować Mobilną Dietę?

Nie ma ograniczeń czasowych w stosowaniu Mobilnej Diety. Ponieważ rozwiązuje ona wiele problemów związanych z odchudzaniem, robieniem, zakupów, organizacją czasu oraz smakiem, Mobilną Dietę można stosować tak długo jak się chce. Myśląc o odchudzaniu najlepiej planować dostawy na minimum 2-3 miesiące, natomiast żeby cieszyć się smakiem naszych potraw cały czas zapraszamy do wykupienia dłuższego abonamentu.

Co dają Kuracje Sokowe?

Kuracja Sokowa przyspiesza metabolizm, oczyszcza organizm z toksyn i złogów. Ma działanie odchudzające i odkwaszające. Podczas kuracji organizm uruchamia mechanizmy samonaprawcze i odpornościowe. Dodatkowo jest to bomba witaminowa poprawiająca działanie całego organizmu.

Jak długo mogę stosować kurację sokową?

Zalecamy stosowanie kuracji sokowych w ilości od 3 do 7 dni w jednym cyklu. Optymalnie można stosować kuracje sokowe na zmianę z Mobilną Dietą, na przykład 2 tygodnie Mobilnej Diety i jeden tydzień Kuracji Sokowej. Kupując dłuższy abonament na Kurację zapewniasz sobie niższą cenę i pewność, że produkty przyjadą na czas a kuracja będzie się odbywała bez przerw.

Jakie soki wchodzą w skład Kuracji Sokowej?

Kuracja Sokowa to sześć mieszanek soków. Każdy sok posiada swój numer i należy je pić zgodnie z kolejnością podaną na butelkach od 1 do 6. Każdy z soków jest specjalnie opracowany do konkretnego celu. Poczynając od pierwszego soku są to: orzeźwienie, energia, oczyszczanie, ochrona, podjadanie (2 szt). Dwa ostatnie soki - podjadanie - pijemy jako ostatnie lub jeden z nich w ciągu dnia pomiędzy innymi sokami.

Czy mogę modyfikować swoje zamówienie w trakcie jego realizacji?

Oczywiście. Wszelkie zmiany należy zgłaszać telefonicznie do BOK na 2 dni wcześniej przed planowaną modyfikacją. Zmiany, które możemy wprowadzić w trakcie realizacji zamówienia to:
- przerwa na czas wyjazdu lub choroby (wszystkie opłacone i niewykorzystane dni przechodzą na koniec abonamentu powodując wydłużenie okresu dostaw);
- zamówienie dodatkowej dostawy na wyjazd (na dwa dni);
- zmiana kaloryczności diety (różnica w cenie zostaje uwzględniona w kolejnym rozliczeniu);
- zmiana oferty z 3 na 5 posiłków lub odwrotnie (różnica w cenie zostaje uwzględniona w kolejnym rozliczeniu lub powoduje skrócenie/ wydłużenie okresu abonamentu);
- zmiana rodzaju diety (jem wszystko, wegetariańska, wegetariańska z rybą).

Składając zamówienie można zamówić menu mieszane, np pierwszy tydzień dieta “jem wszystko”, drugi tydzień “wegetariańska” itd.

Zapraszamy do kontaktu z BOK celem wyboru odpowiedniej oferty.

Co robić jak już schudnę?

Kiedy osiągniesz swój cel związany z odchudzaniem zapraszamy do kontynuacji zamówień Mobilnej Diety w celu zapewnienia sobie smacznych i zdrowych posiłków. Mobilna Dieta to również oszczędność czasu i wygoda.

Jeżeli jednak Twoim celem było tylko schudnąć to prezentujemy kilka podpowiedzi celem utrzymania stałej masy ciała:

1. Pamiętaj, że wypracowane dzięki Mobilnej Diecie nawyki należy utrzymać, tj. regularność, ilość i jakość codziennych posiłków;

2. Z diety wychodź stopniowo, np przechodząc na ofertę “Dla Firm” lub wybierając abonament bez weekendów. W ten sposób stopniowo zaczniesz przygotowywać część swoich posiłków nie narażając się na zbyt dużą ilość pracy i obowiązków związanych z zakupami i gotowaniem.

3. Zastosuj zabieg wzmacniania nawyku polegający na zamówieniu abonamentu na miesiąc i wykorzystaniu go np po 2 tygodnie z 2 tygodniową przerwą pomiędzy nimi. Da to efekt wzmocnienia wyrobionego nawyku oraz relatywnie zmniejszy koszty o połowę.

4. Pamiętaj o stałym poziomie aktywności fizycznej aby podtrzymać metabolizm na wysokim poziomie.